lapp84

Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Robert Selin - 21 mars 2010 12:15

En hel helg rättare sagt, med Teddy :) o Dixie igen..

Jag kommenterade de under söndagen att de här verkade bli en ful ovana...
Men vilka hel helger vi får till :)
Björn tog med sig skotern upp och vi satt o spånade lite på lörda kvällen och klurade på vad vi skulle hitta på under söndagen...
Jag ringde ett samtal till en "vän" o vips så hade familjen en skoter o pulka att åka med.
Det är riktigt bra med goda vänner ibland :)
Vi började med att åka upp till farsan o hämtade lite torr ved för att vi skulle kunna fixa lite middag senare på dagen.
Små vovvarna Boss & Dixie tyckte de var riktigt skoj att jaga en skoter o få springa så långt dom ville...
Men vi stannade till o vilade vovvarna på tjärna mellan Uberg o Skorped

Väl uppe på Stationsberget möttes vi av skinande sol o fin utsikt..

Och den duktiga kocken bjuder alltid på gormet middag :)




Korv med bröd går alltid i..


Jag står o njuter av utsikten...
Man kan inte göra annat med den här vyn.

På vägen hem blev de lite lek.. de var inte lätt för Anna då man hamnade utanför spåret med ett vildmonster :)

Men Björn lyckades göra några snygga 8:or ute på lägdan

Men i bland händer de att man burkar lite väl häftigt :P och får smaka på lite snö..


De fanns även små gupp där man tar sats för ett litet hopp visade de sig..



Tyvär så hanns de inte med att få med hela landningen, som gick på gräns fall mellan rullen o överslag....
Efter medan på släden gick sönder så kom Björn tillbaka för att kolla vad som hänt, naturligtvis så var de enkel spårigt o trångt och utan back så blir de en handvändning...
Men hem kom vi :) och ännu en riktigt lyckad helg avklarad...

Presentation


Jag är en kille på 29 långa år som har flyttat upp till Lycksele.
För övrigt så gör jag de jag känner för o inget mer eller mindre :)

Livet som bonde...

Dräng som tar livet som de kommer......

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Lämna spår i Gäsboken

Min egen Film topp

1. Avatar

2. The Fast And The Furious Tokyo Drift

3. Torque

4. Transformers 2

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Super Gratis


Ovido - Quiz & Flashcards