lapp84

Alla inlägg under juni 2011

Av Robert Selin - 15 juni 2011 14:07

Nu har man vart riktigt lat med bloggen..

Men nu får jag ta o lägga ut nånting ändå, o de som har hänt är väll i stort att jag fått mig en Sambo inkl 2 katter o 1 vovve till :)

Över de så har de väll mest blivit jobb och en massa FISKE :)


  

Fiske tur på Djupsjö sjön


1hg abborre, inte mycke till världen men ändå nått..

  

Gädda på 7hg, ren tur att jag fick upp den äns, med tanke på hur lite den satt i överleppen på den

  

Abborre på 9hg, nu börjar de bli lite storlek på dom :) Annars brukar jag bara få liknande på nätet..


  

Gårdagskvällen tog jag upp nätet för att ha en slöar dag i dag utan att få kliva upp o vittja nätet. De var 1 fisk på nätet, 1kg Abborre :) största för året..


Nej nu blir de snart hemgjord pizza tror jag o sen dra sig mot jobbet igen..   

Presentation


Jag är en kille på 29 långa år som har flyttat upp till Lycksele.
För övrigt så gör jag de jag känner för o inget mer eller mindre :)

Livet som bonde...

Dräng som tar livet som de kommer......

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Lämna spår i Gäsboken

Min egen Film topp

1. Avatar

2. The Fast And The Furious Tokyo Drift

3. Torque

4. Transformers 2

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Super Gratis


Ovido - Quiz & Flashcards