lapp84

Alla inlägg under augusti 2011

Av Robert Selin - 31 augusti 2011 23:55

Lite senare i eftermidda när jag skulle dra på mig skon på jobbet så lyckades jag prova om de gick o sparka igenom dörrkarmen med lilltån.. DE GÅR INTE :)


Men de syntes inget då men efter baar några timmar så började de kännas mera, då hade den fått en annan nyans tycker jag..



  

Av Robert Selin - 31 augusti 2011 14:37

Haft en rolig förmiddag me E :)

Snacka om att de var kul o bygga med Duplo :) de är helt klart underskattat.

Tur att man har barnasinnet kvar o inte tycker de är barnsligt, lika kul för mig som för han..


Nu mellan jobbet så  fick vovvarna komma ut n sväng, men de är så varmt så dom sökte sig mest till skuggan o tog de lungt.. Läntar till vintern nu...


Ha de gött så länge...

  

Av Robert Selin - 31 augusti 2011 00:17

Lång dag idag men de resulterade i några av följande bilder..


Hör kommer lite bilder från mobilen och kameran


Fjäril från semestern


 

Högakusten vindkraft :)

  

Luftvärn kan man tänka sig :)


  

Dyrt med skrotningspremierna nu förtiden, billigare o skrota själv!!

  

Nyvaken flygmus :D 

Snacka om dåligt morgon humör..

  

Pippi som fått indraget flygcert efter trolig kollision :)


Av Robert Selin - 21 augusti 2011 22:33

Spånar på en ny tattoo, men har lite beslutångest, tycker alla 4 är lika snygga ju..

Bilden som väljs blir som utgångspunkt...


Rösta gärna på den ni tycker ser bäst ut.. Skriv Nummret som kommentar på Facebook


1



2

 

 

 3  

 

 

4   

Av Robert Selin - 20 augusti 2011 22:04

Jag skrev sisst att jag skulle göra nått kul :)

Detta är resultatet av de roliga :D

  Men den är långt från läkt så jag ser fram imot o se hur den blir då den blekt klart :)

Men är även nu helt klart nöjd med resultatet..


Tack Eddie på TheSkulls Tattoo i Ö-vik för ett underbart jobb..

Nu skissas och kluras de på den för underarmen också :)


För övrigt så har de inte hänt mycket, jag har iafall hållit de jag planerade d jag köpte cykeln hyffsat..

Jag har cyklat till o från jobbet varje dag förutom när jag var till skule o klättrade, kändes som jag hade mortionerat tillräckligt den dagen :)


Börjar känns ganska skönt o cykla nu faktist, möjligen lite ömm bakdel just nu dock :P


Planer för söndagen hmm... Så lite som möjligt tror jag..

Av Robert Selin - 16 augusti 2011 22:22

Nu har man fyndat cykel så man kan fortsätta träningen...

Sen bestämde jag mig även för att börja cykla till jobbet.. Synd nog så spöregna det första dagen för de.. men jag överlevde, något anfådd då jag kom på jobbet men som sagt, jag överlevde så de kommer nog fortsätta..

Aldrig dumt med lite mortion så man själv även orkar med körningen i vinter :)


I morgn blir de en kul grej också men de kommer då :D

Nu blir de data tid innan de blir sängen :)


Av Robert Selin - 16 augusti 2011 00:20

I dag var nog sista svängen med vovvarna framför gamla cykeln.. nu börjar däcken ta sin egenväg.. Helt slut på... Så nu letar jag en ny cykel (helst full dämpad)

Får se om jag kanske kan fynda en i morgon så jag får återta träningen snabbt igen..


För övrigt så har semestern tyvär tagit slut och man är åter tillbaka till vardagen o jobbet..


Nej nu väntar lite Pommes och datorn, på återseende om de är nån som följer bloggen längre


Av Robert Selin - 11 augusti 2011 22:12

Så var man på väg hem efter en underbar resa och trevligt sällskap.



Här stannade jag o njöt av den underbara naturen..


En bit söderut så svängde jag in i Sävar på Preem macken och frågade om tips på en bra tält plats för natten, o de resulterade i följande bilder

  

  

  

  

Måste tacka killen på macken för de underbara tipset....

  

Här avnjuts den under bara middan :P Köttbullar, Nudlar och brunsås och toppen på de en lättöl :)

  

   Nu är de natti natti här i tältet

Presentation


Jag är en kille på 29 långa år som har flyttat upp till Lycksele.
För övrigt så gör jag de jag känner för o inget mer eller mindre :)

Livet som bonde...

Dräng som tar livet som de kommer......

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Lämna spår i Gäsboken

Min egen Film topp

1. Avatar

2. The Fast And The Furious Tokyo Drift

3. Torque

4. Transformers 2

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Super Gratis


Ovido - Quiz & Flashcards