lapp84

Alla inlägg under april 2010

Av Robert Selin - 28 april 2010 13:45

De blev en riktig sovmorgon i dag, skönt..

Anna väckte mig vid 12 :)

Sedan blev de utgång till hundarna...

Alla var leksugna, till och med Ragge :) Som brukar gå runt o bara vilja kela...

Men jag undrar vad han var ute efter, för när han väl fick tag i knutrepet så försökte han tugga & dra sönder de:)

  

Boss o Grim hade dragkamp som vanligt...

      

Anna fick även en riktigt bra bild på min Ami :)


Sedan var de jobbdax för Anna o jag la mig vågrätt i soffan och ska slänga igång lite film :)

  

Av Robert Selin - 27 april 2010 00:39

Kändes skönt att komma tillbaka till jobbet nu efter feber o annat elände... Men de känndes att man var ovan..


Men jag hoppas nästan på mer dyngkörning i morgon igen.. saknar traktor körningen nästan :)


Nej nu ska jag lägga  mig så man är pigg o utvilad i morgon..



Av Robert Selin - 22 april 2010 23:46


Jag gick in på Supergratis.se i dag när jag sökte invites till Voddler.....

En riktigt bra sida för de mästa, ta del av tävlingar undersökningar m.m så kan du vara en av dom som får just den grejen du vill ha..

Om ni är intreserad av ett konto där så kontakta gärna mig så kan jag få invita er där så kan jag få ta del av poängen som ges för att värva en vän :)


www.supergratis.se   

Av Robert Selin - 20 april 2010 00:13

    

Bland första träffarna med Ami uppe i Björkberget, kärlek vid första ögonblicket, inget fel på matte heller :P

  

Här var de första gången Ami var i Uberg, han tycktes trivas här också :)

    

Han verkar trivas fortfarande här, hoppas baara att jag ska bli en bra husse till han också :)

Av Robert Selin - 19 april 2010 23:17

Förra veckan så var jag långt från pigg o kry men man bet ihop över helgen och kände sig riktigt sliten i går kväll...


I dag så var de en ledig dag o de tog jag vara på ordentligt igenom att SOVA näst intill halva dagen o resterande av dagen gick åt en snabb sväng på affärn och sedan slöa framför film i soffan.


Ronny kom över en sväng här i kväll o kollade Transformers 2 med mig, kan aldrig bli less på den filmen... den är så bra....


Nu laddas de för en bra efter middags jobb i morgon också.. Får se vad dan bjuder på i morgon...


Tackar alla som kom på Öppet hus i helgen, de var riktigt kul o nu känns de som om jag tjatar om de men de går inte att glädja sig i ord som det resulterade i.....


Ha de bra på kommande veckan....



Av Robert Selin - 16 april 2010 21:15

Vaknade vid 5 snåret efter en hel kass natts sömn...

Klev upp o slängde i mig en massa piller för att härda ut huvudvärken o febern...

Åkte sedan över till Näsgården för att hjälpa till med förberedelserna inför öppet hus.

Strax innan 10 så började de strömma in folk på löpande band och himmelns vad kul de var att så många ville angagera sig o komma ut i de soliga med acc så blåsiga vädret.

Innan 15 tiden hade man hejat o pratat med flera hundra perssoner.

Vilken LYCKAD dag :)  Hoppas på en lika bra dag i morgn nu...


Nu in på småtimmarna så gick hela familjen ut till hundgården o tillbringade nästan 2 timmar där ute med jyckarna, de var riktigt mysigt förutom att man blev lite kylslagen om figrarna..


 Kel  Apport


 Krubb   Godis


ÄLSKLINGEN O EGOT:)

Av Robert Selin - 14 april 2010 21:59

Nu känner man sig riktigt less på att va sjuk, att de inte kan släppa snart så man får börja jobba igen..

I dag så har de inte hänt mycket... Legat mest hela dagen med feber o sprängande huvudvärk :(


Men innan fredag måste jag bli frisk,jag SKA bara vara frisk då så jag kan hjälpa till inför öppet hus på Näsgården!!


Nu ska jag ta och lägga mig för att sova så man kanske kan sova bort de dumma som är i kroppen...

Av Robert Selin - 12 april 2010 20:09

Dagen började bra med lite små pyssel i lagårn o sedan blev de litet möte och efter de bar de av  mot skogs där en kollega redan var och hade börjat.

Mitt på dagen kom älsklingen o Jonte med lite varm mat...Gott...

Men senare här i kväll  så kom lite huvudvärk smygandes o slutade med dunder o brak o hög feber:(

Älsklingen blev magsjuk redan i går kväll och förhoppningsvis så slipper jag de årtminstånde , men just nu så rör man sig inget i onödan från soffan för då känns de som om man lämnar huvet kvar :(

  

Presentation


Jag är en kille på 29 långa år som har flyttat upp till Lycksele.
För övrigt så gör jag de jag känner för o inget mer eller mindre :)

Livet som bonde...

Dräng som tar livet som de kommer......

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Lämna spår i Gäsboken

Min egen Film topp

1. Avatar

2. The Fast And The Furious Tokyo Drift

3. Torque

4. Transformers 2

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Super Gratis


Ovido - Quiz & Flashcards