lapp84

Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Robert Selin - 1 mars 2010 12:00

Som enfaldig vinnare i tävlingen tätt framför Sandra så är vinnaren Teddy Björnen!!!!!!!

Synden straffar sig själv när man gör nånting dumt... Man ska inte spejja på ungdomarna, speciellt inte om man har nycklarna kvar i bilen.... Kan resultera i att man har många timmar sökande runt i skogen efter nycklarna :)

Fria Ungdomar är GLADA ungdomar!!!!

Till alla föräldrar säger jag bara följande:

Om man inte är allt för nitisk och kan reka lite på regler så kan man hällre få vara med på festerna och vad som jag har erfarat med andra föräldrar är att vi har haft ganska kul ihop.
På de viset får även föräldrar kontroll om vad som händer hela tiden ändå och att ungdomarna är öppen med vad dom gör och var dom är...

Och till dom som är största paragrafryttarna bland föräldrarna säger jag bara en sak....VAD GJORDE NI SOM UNGDOM???

Presentation


Jag är en kille på 29 långa år som har flyttat upp till Lycksele.
För övrigt så gör jag de jag känner för o inget mer eller mindre :)

Livet som bonde...

Dräng som tar livet som de kommer......

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Lämna spår i Gäsboken

Min egen Film topp

1. Avatar

2. The Fast And The Furious Tokyo Drift

3. Torque

4. Transformers 2

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Super Gratis


Ovido - Quiz & Flashcards