lapp84

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Robert Selin - 3 mars 2010 12:00

De har blivit lite bloggande sista veckorna...


Det som jag var orolig över när jag startade den :) men mycket bror på att man inte har hunnit göra så mycket annat än att jobba... men jobb = pengar så de finns alltid nå gått i de onda :)

Ska försöka övertala Anna o ta med sig kameran ( brukar inte vara så svårt) på jobbet nån dag så de blir lite bilder från jobbet iafall..


Sitter o kollar igenom bilder på datorn, fan vad jag saknar klättringen!!! lägger upp lite bilder iafall på de..


Detta var bland första gångerna jag var i skule o klättrade :) Den röda leden "svår"
Jag fick även med mig Gumman en sväng längs Röda leden....
Björn o jag var dit en sväng senare och hörde att de hade varit några som vänt pga att de var för blött på svartleden...de måste provas efter en uppvärming via röda :)
Jag fick nu prova min nya utrustning, den funkade riktigt bra :) Bilden tagen efter Svarta leden "extrema"....
Hoppas på många som vill följa med nästa säsong o klättra lite.
Har gett förslag på att vi o vännerna i grannbyn ska ta barna med oss o gå lätta leden med barna o göra en heldag av de..

Presentation


Jag är en kille på 29 långa år som har flyttat upp till Lycksele.
För övrigt så gör jag de jag känner för o inget mer eller mindre :)

Livet som bonde...

Dräng som tar livet som de kommer......

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Lämna spår i Gäsboken

Min egen Film topp

1. Avatar

2. The Fast And The Furious Tokyo Drift

3. Torque

4. Transformers 2

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Super Gratis


Ovido - Quiz & Flashcards