lapp84

Alla inlägg under maj 2012

Av Robert Selin - 14 maj 2012 22:40

Vill tyvär inte lägga ut bilder från helgen, annars skulle de vara både roliga o sexiga bilder här just nu ;)

Men helgen började med jobb och slutade med mycket trevligt sällskap och mycke tid med pojken :) de gillas skarpt.

Mycket nyfiken på dig nu ;)

Tack för god mat och sällskapet.


Nu ska man ta igen lite sömn som inte hanns med över helgen.. riktig sovmorgon i moron...

Sen ser man väll vad dagen erbjuder..

Ha en underbar fortsättning på natten..



Av Robert Selin - 10 maj 2012 23:22

Ja vad har hänt i dag..

Lite "djur arbete"  på förmiddagen och efter de så blev de ganska lugnt fram tills man skulle vara på jobbet igen.

J fick slita hårt på jobbet i lagårn när de drog ut på tiden för mig ute i dom andra lagårdarna.. men men..

Nu är kvällen avklarad..

Nu är de bara o vila upp sig för morgondagen som kommer bli efterlänktad... äntligen lite traktorkörning, dessvärre bara hemkörning från stan men de är alltid nått :D

Efter de blir de en kväll med E...

Nog om de .. 

Nu blir de film för hela slanten...


Natti natti allihopen


Av Robert Selin - 9 maj 2012 23:33

Kan inte riktigt släppa morgonens kommentar.

Snabbresume för er som inte har mig på fb:

Pojken kom in o väckte mig i morse o säger att han var lite trött o sen går han o däckar i fotöljen o jag förblir vaken :D haha


Men sen fick han kliva upp för att följa med och åka lite lastbil och traktorn han tjatat om :)


Efter de fick han ut egna arbetkläder, han var riktigt nöjd över dom


Efter detta så bar de iväg mot stan och de blev lite handling och sen ett snabbstop för lite mat innan han åkte hem till mamma igen.


Så nu var man åter själv här ute i skogarna..

Men de dröjde inte länge innan de bar av mot jobbet igen..

Där jag senare stötte på detta


  

Han stod strax utanför mixern. har även en liten film snutt men den verkar inte bloggplatsen få ut..


Nu har man äntligen kommit hem och fått sig lite mat i magen igen, så nu är de färdigt för lite sömn kanske.. var riktigt trött i dag så de behövs nog några timmar nu...


Så nu får man vänta o se vad morgon dagen bjuder på.. Ha en lugn natt nu allihopen....


Sweet Dreams



    

Av Robert Selin - 8 maj 2012 22:08

 

Dagen började riktigt lugnt o skönt med lite X-box och kvalitetstid med Elias


 

Skoj.. nu har man en till inbiten X-Box player :D


Most Wanted var en favorit.. kung... :D


  

Sen till dagens jobb, Elias följde pappa på jobbet för första gången, han gjorde de riktigt bra.. blir nog en storbonde i framtiden.. sorry LM :)


  

Lundbergaren var en riktig höjdar pryl även fast den inte var lika stor som 79:an :)


  

Han gjorde riktigt fint i porten till gamlagårn medans jag körde ut foder till dom andra i gamlagårn..


  

Han slet på bra för att va första gången


   

Sedan var de baar ny lagårn kvar innan vi kunde bege oss hemmåt igen..


Kvällen avslutades med lite X-box

Av Robert Selin - 8 maj 2012 12:59

Har vart riktigt kul att umgås med Elias igen, känns så skönt o få spendera tid med han.

Tiden räcker inte till för allt han vill hitta på :)

Får bromsa ner han lite till o med för att jag ska hinna de jag måste göra också :D

Då blir de lite X-box för han eller så spenderar han tid ute på hanns traktor :)

Nu blir de till o fixa lite käk.. Stek och pommes :D gott...



Presentation


Jag är en kille på 29 långa år som har flyttat upp till Lycksele.
För övrigt så gör jag de jag känner för o inget mer eller mindre :)

Livet som bonde...

Dräng som tar livet som de kommer......

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Lämna spår i Gäsboken

Min egen Film topp

1. Avatar

2. The Fast And The Furious Tokyo Drift

3. Torque

4. Transformers 2

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Super Gratis


Ovido - Quiz & Flashcards