lapp84

Alla inlägg under november 2011

Av Robert Selin - 21 november 2011 22:22

 

I dag blev de riktigt bra väder, längtar tills de blir mer snö igen efter denna snösmältning som blev..


Har börjat planera att göra en engelsk blogg också, får se vad de blir med den...


Nej nu ska jag hitta till sängen så jag orkar upp i morgon.. natti natti

Av Robert Selin - 20 november 2011 22:08

Kunde inte sova nå natten som var så jag spenderade den med en vän på nätet istället... Mycket trevligt...

men man har känt sig ganska "död" i dag så i natt hoppas jag på lite sömn...

Ska upp tidigt i morgon o införskaffa delar till bilen om dom har de hemma i stan.. Håller tummarna...


hjärnan ha nog såndär "under konstruction" eller "service pågår så servern är nerstängd för tillfälle"  kan inte hitta på nånting o skriva om nu... vad har hänt???? Bara jobb så de är ju som valigt inge kul o skriva om.. förutom att bakhjulet tutade för omkörning för mig i fredags men de vet väll dom flesta redan om antar jag....


nej nu blir de banne mig sängen tror jag... sov så gott..


Av Robert Selin - 17 november 2011 03:48

Ja som vanligt så har de vart en hel del jobb den senaset tiden.. MEN de var en dag som jag var ledg som var riktigt trevlig :)

Jag fick tillbaka min saknade hästsida ;) de var riktigt trevlig dag och de gjorde de inte sämre att få en ny bild av en gamal vän, skenet kan verkligen bedra har jag upptäckt :D

Man ska inte bara gå på första intrycket man får av en människa, tack ska jag säga till den här personen.. du fick mig o öppna ögonen...

Vad de kan leda till är ingen som vet.... men kan ju lugnt säga att jag ändrade uppfattningen helt och hållet....

vem du är som jag pratar om är de bara du som vet :)


Hoppas verkligen att vi kan fortsätta att hålla kontakten efter detta..

Du gjorde defenetivt något med mig, har inte varit desamma efter denna dag :D


 

Av Robert Selin - 6 november 2011 19:52

De blev ju tyvär ingen klättring i dag då vädret inte ville hålla uppe.. SKIT VÄDER

Jag tog istället en sväng söderut och blev med fåglar istället :D

Underbara Nymfparakit paret Max & Sara som nu fått kommit hem till mig.. 


Här har dom precis fått kommit upp på sin bur för att skåda de nya hemmet.. Dom är cool lugna :) 


 


Max fick följa med till soffan och hoppade snabbt över till soffkanten där han verkade trivas medans jag tittade lite på film :)  

Av Robert Selin - 3 november 2011 23:59

kom ut i ganska vettig tid i morse o drog till skogen, de blev en hel del röjning gjor.. sedan bar de av mot jobbet för APT, efter den var avklarad så tog jag mig till skogen igen.. nu börjar jag se en ände på röjningen :) o efter de så bar de av mot en arbetskväll på Näsgården...


Och nu ligger man i soffan o slöar framför datorn :)

Ska försöka ta mig ut i vettig tid till skogen i morn också, då borde de inte va så mycke kvar..


Sedan blir de jobb och lördagen kommer jag spendera med E.. SEN är de Söndag det är dagen jag längtar efter nu.. KLÄTTRING :D har dock fortfarande inte hört från nån som vill hänga med o klättra, men de blir underbart ändå, saknar de så jäkla mycke nu.....


Nu blir de som vanligt lite film o sen sova.. natti natti



Av Robert Selin - 1 november 2011 23:59

Ja då hade ännu en dag passerat, och inte har man hunnit med så mycke hemma i dag heller, men de kommer fler dagar antar jag :)


Funderar om man ska gö stan osäker i morgon.. få se när man kommer ur sängen först :D


Eftermiddan ska spenderas på Näsgården iafall..


Har ju som inte hänt så mycket just nu så de bli ju inte så mycket o skriva om då heller tyvär..


Så jag får nog bara säga natti natti..


Jo frästen, någon som är duktig eller känner en duktig sömerska eller vet av nån med lite mönster.. Söker mönster till en jacka.. Typ nått liknande:


Presentation


Jag är en kille på 29 långa år som har flyttat upp till Lycksele.
För övrigt så gör jag de jag känner för o inget mer eller mindre :)

Livet som bonde...

Dräng som tar livet som de kommer......

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Lämna spår i Gäsboken

Min egen Film topp

1. Avatar

2. The Fast And The Furious Tokyo Drift

3. Torque

4. Transformers 2

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Super Gratis


Ovido - Quiz & Flashcards