lapp84

Alla inlägg under december 2010

Av Robert Selin - 28 december 2010 19:09

Hehe.. nu har jag sett de fina med filmer :) man slipper skriva o ladda ner så många fotorn :)


Dagen i ära så har pojkarna fått sprungi lösa.. med tanke på alla rymnings ställen just nu i rastgården :)



De blev även några kort på fin pojkarna..

Nu är även lite mer hundgårds sektioner beställda :)



  


    


 


De kommer även ut ett bildspel men de blev nått fel på uppladdningen till youtube så den kommer sen.. den finns på FB så länge :P


  

Av Robert Selin - 27 december 2010 21:29

Tyvär så kunde jag inte lägag ut nån film här tydligen.. vet inte hur jag ska göra då.. men förhoppningsvis så listar jag ut de sen.. :)


Dom 4 nya selarna jag fått till åt Vovvarna :) riktigt nöjd över dem.. första selen jag gjorde tog 5 timmar medans sista selen jag gjorde tog ungefär 1,5 timmar .. de är lite förbättring :)

 


Ny förvärvningen.. Ivalo, Joker o Eagle...


  

Riktigt nöjd över de nya trycket på jackan..


  

  

Efter första premierturen med alla 4 sammtidigt så fick sig bromsen en ritkigt törrn.. Blir till o svetsa ännu mer innan nästa tur :)



Nya loggan gillar jag skarpt...


Efter 10år velande så blev de äntligen en drak Gaddning :) Men de blev inte den sista.. kommer bli MINST 1 till :) den ligger redan på ritbordet :)

Underbart jobb av Eddie på Skull Tatto i Ö-vik     

Av Robert Selin - 7 december 2010 13:59

I dag så gjorde jag ett ryck för att flytta ner en dubbelkoja från gamla rastgården.

Då fick jag göra ett försök att få igång kockumen.. Starta som en klocka :) De trode jag inte att den skulle göra..        


För att komma upp till rastgården så var de en hel del trixande för att få upp maskin för att hämta kojan men upp och ner kom jag till slut :) Men de var inte mycket över till hundgården eller till diket som jag skulle över... 


Här hade jag fått ner kojan som verkar vara bly inlägg i (jäklar vad tung)


Nu hade jag även skruvat bort 2 sektioner för att istället ha kojan i mellan gårdarna :) Så när de är täckt både över o under kojan så är de godkännt för 4 hundar där :) Sen har jag även stor hundgården i rasgården kvar som är godkännd för 3 hundar :;)....  

Av Robert Selin - 1 december 2010 01:53

Sökte på nätet efter Orion o fick fram denna.. Nån  som vet om de är Orion eller någon annan? Personligen tycker jag de ser ut som en kräfta eller nått :)  

Av Robert Selin - 1 december 2010 01:51

Orion  F3.5 15sek Iso800 18mm         Fotat: 2010-11-30 av Robert Selin  

Av Robert Selin - 1 december 2010 01:49

Karlavagnen F4 15sek  Iso1600 18mm  Fotat: 2010-11-30 av Robert Selin

Presentation


Jag är en kille på 29 långa år som har flyttat upp till Lycksele.
För övrigt så gör jag de jag känner för o inget mer eller mindre :)

Livet som bonde...

Dräng som tar livet som de kommer......

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Lämna spår i Gäsboken

Min egen Film topp

1. Avatar

2. The Fast And The Furious Tokyo Drift

3. Torque

4. Transformers 2

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Super Gratis


Ovido - Quiz & Flashcards