lapp84

Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Robert Selin - 14 mars 2010 12:00

Kändes skönt nu i kväll när man gick av helgs arbetet :)

Känner sig en aningen sliten just nu, skulle sitta fint med lite ledigt :P
Men får glatt vänta tills på tisdag för en ledig dag....
Nu är de tagits några bilder på jobbet iafall :)
I övrigt denna vecka så har de inte hänt mycket förutom jobbat för fullt och upptäkt att jag måste byta bromsklossar på bilen, dom SKRIKER!!! :)
Så här kommer de lite bilder från Näsgården
 
Kalvarna ligger o myser i halmen.
Korna väntar på att få komma in i robotarna.

Nått pucko som har öppnat spånbalar som blivit utburna runt om i lagårn..
Kossorna har fått sängklädes byte :)

Här väntas de förväntans fullt på att Foder rivarn som går fram å tillbaka dagarna i ända ska spåtta ur sig lite foder..

Presentation


Jag är en kille på 29 långa år som har flyttat upp till Lycksele.
För övrigt så gör jag de jag känner för o inget mer eller mindre :)

Livet som bonde...

Dräng som tar livet som de kommer......

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Lämna spår i Gäsboken

Min egen Film topp

1. Avatar

2. The Fast And The Furious Tokyo Drift

3. Torque

4. Transformers 2

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Super Gratis


Ovido - Quiz & Flashcards