lapp84

Alla inlägg under mars 2014

Av Robert Selin - 30 mars 2014 21:28

Måste nog säga att jag vart riktigt lat på att blogga sista året :) Men jag tyckte de blev så jobbigt o hålla både FB och här "up to date" så de har bara blivit FB istället..

Det är väldigt mycke som har hänt de senaste året..

Just nu bor jag uppe i Lycksele med Erika, jag har ju alltid velat norrut som många vet som känner mig.. nu har jag kommit mig en bit närmare mitt dröm ställe..

På jobbfrånten så är det att hanka sig fram över vintern.. sedan fortsätter jag o röja i mitt företag till våren igen..

Därimot så är den enda nackdelen här att man åter sitter i en "typ" lägenhet.. de var ju inte direkt nått jag ville, men ibland så är det svårt att välja var man ska bo.

Jag fortsätter o fixa till ekonomin först sen blir de nog att söka sig nån gård eller mark här upp över :)


Nu kommer de lite av vad som har hänt:

Här var de huggning på höst sidan


  


 

Paddan som den var orginal.. så kan den ju inte vara!!


 

 så här blev resultatet 


i stallet och myste med Hypra


 
  Körde timmer med Hypra en dag också, hon skötte sig fint 


 

Riktigt fin dag i Pistmaskinen i Bocksliden


 

Uscha.. Erika drog ut mig på dans, Barbados var på Hotellet.. FBfb drog till och med upp mig på dansgolvet..


 

En till härlig dag i Bocksliden


 

Vilket underbart ställe.. jag trivdes uppe i Rönäs.. synd bara att man bara var där över dagen..


 

Nu senast på schemat har de varit SM i Burkacupen i backen.. De blev perfekt väder och mycket folk..

Den dagen avslutades med Helkväll på Hotellet :) Hardcore Superstar och Riff Raff Ruff var på scen :)      

Presentation


Jag är en kille på 29 långa år som har flyttat upp till Lycksele.
För övrigt så gör jag de jag känner för o inget mer eller mindre :)

Livet som bonde...

Dräng som tar livet som de kommer......

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Lämna spår i Gäsboken

Min egen Film topp

1. Avatar

2. The Fast And The Furious Tokyo Drift

3. Torque

4. Transformers 2

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Super Gratis


Ovido - Quiz & Flashcards