lapp84

Direktlänk till inlägg 19 april 2010

Ledig dag

Av Robert Selin - 19 april 2010 23:17

Förra veckan så var jag långt från pigg o kry men man bet ihop över helgen och kände sig riktigt sliten i går kväll...


I dag så var de en ledig dag o de tog jag vara på ordentligt igenom att SOVA näst intill halva dagen o resterande av dagen gick åt en snabb sväng på affärn och sedan slöa framför film i soffan.


Ronny kom över en sväng här i kväll o kollade Transformers 2 med mig, kan aldrig bli less på den filmen... den är så bra....


Nu laddas de för en bra efter middags jobb i morgon också.. Får se vad dan bjuder på i morgon...


Tackar alla som kom på Öppet hus i helgen, de var riktigt kul o nu känns de som om jag tjatar om de men de går inte att glädja sig i ord som det resulterade i.....


Ha de bra på kommande veckan....



 
 
Ingen bild

Ida

20 april 2010 04:06

Har hört ryckten att den slutade i en tom whiskey-flaska =P

 
The Master Lapp :)  Robban

The Master Lapp :) Robban

28 april 2010 14:22

Jo de stämmer bra de :)Chefen o jag delade på en sängfösare :P den var riktigt god.. men måste väll tillägga att jag var lite trött på Söndagmorgon då jag skulle ha MK dag :)

http://lapp84.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Robert Selin - 12 augusti 2016 07:05

"Kod för att importera min blogg till Nouw:5848952177"

Av Robert Selin - 12 augusti 2016 07:00

"Kod för att importera min blogg till Nouw:5848952177"

Av Robert Selin - 10 oktober 2014 17:22

Ja de blir som långt mella gångerna man kommer in här på bloggen. Sommarn som gått har varit intressant med tropisk värme och kraftigt regn så röjningen har blivit väldigt drabbad i sommar. Nu nalkas vintern när första snön la sig på backen i n...

Av Robert Selin - 7 april 2014 22:17


Sista inlägget jag gjorde typ förra året var att jag hade fått en krokig vev i xlt:n.. de blev värre än så.. när motorn var riven helt o hållen så tog jag med mig veven till skoterverkstan för att dom skulle prässa lös primär variatorn. de gick inge ...

Av Robert Selin - 7 april 2014 22:00


Dagen i ära har vart luka slö som gårdagen:) Skönt med såna dagar också. de enda "vettiga" jag gjort är o Geocatchat o njutit av naturen en del. ...

Presentation


Jag är en kille på 29 långa år som har flyttat upp till Lycksele.
För övrigt så gör jag de jag känner för o inget mer eller mindre :)

Livet som bonde...

Dräng som tar livet som de kommer......

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Lämna spår i Gäsboken

Min egen Film topp

1. Avatar

2. The Fast And The Furious Tokyo Drift

3. Torque

4. Transformers 2

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Super Gratis


Ovido - Quiz & Flashcards