lapp84

Alla inlägg den 6 april 2010

Av Robert Selin - 6 april 2010 22:02

Såg precis klart på filmen Avatar.

Riktigt spännande om man kan släppa till lite fantasi också.

Läste mig till lite skvaller från LA att de kommer att komma en 2:a också.. kändes riktigt bra efter ha sett 1:an...

  

       

För välgjord o spännande film så får den 4½ av 5 grepar

  


Nu blir de raka vägen till sängen

Av Robert Selin - 6 april 2010 19:57

Va förbi garaget o knäppte lite kort på pickisen här i kväll, de har hänt lite med den iafall... Väntar nu på löning så ska de bli lite shoping till den..     

Men nu då jag gick igenom bilderna så blev man nästan lite nostalgisk... saknar Maxusen nu.. Hoppas Syd får igång den...

Hittade även en liten bild sen i sommras då vi var ute o fiskade ända till solnedgången... De var så fint ute på sjön då....

Nej nu ska jag se klart filmen så man får lägga sig i tid i kväll så man orkar upp i morgon.. ska jobba F i morgon igen..

Av Robert Selin - 6 april 2010 15:08

Checklistan funkade nästan :)

1 Mobilen avstängd = check

2 Hemtelefon urdragen = gick inte för då tappar vi uppkopplingen :)

3 Låsa dörren = behövs inte, ingen som hittar hit :P


Resultat= Sov till 10.30 i morse ..FAN VAD SKÖNT

 

I går så konstaterade jag att våra andra 4 benta vänner på Näsgården börjar bli mindre rädd av sig för LB:n (Lundbergaren).

Ber om ursäkt för kvallan på bilderna, de var lite dassigt väder så de blir dålig skärpa på mobilen.

    

 

Presentation


Jag är en kille på 29 långa år som har flyttat upp till Lycksele.
För övrigt så gör jag de jag känner för o inget mer eller mindre :)

Livet som bonde...

Dräng som tar livet som de kommer......

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Lämna spår i Gäsboken

Min egen Film topp

1. Avatar

2. The Fast And The Furious Tokyo Drift

3. Torque

4. Transformers 2

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Super Gratis


Ovido - Quiz & Flashcards