lapp84

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Robert Selin - 11 mars 2011 12:54

      Jäklar vad seg jag är i dag..

Nästan lite halvdålig rackt...

de blev en riktigt lång dag i går,, upp tidigt o pyssla om hundarna o sedan bar de av mot Härnösand där jag umgicks med C :) och sedan Anna.

ICA SKATAN i H-Sand :)


När klockan började bli eftermiddag/kväll började jag rulla uppåt igen..

När jag passerade skule gatt jag svänga in o avnjuta berget lite o drömma sig tillbaka o även tina upp drömmarna om klättringen igen..


På väg mot in från Bjästa lysckades jag fånga denna bild..

Tycker att de var fina färger :)


Väl uppe i Västersel så svängde jag in till Jessica o Anders och de blev gOOOO fika och även lite tv o X-box, Halo 1 :) roligt.. när klockan började närma sig 12 slaget  nästan så drog jag mig hemmåt... Hundara fick sen kvällsma, men dom blev lika glad ändå :) Då man kom in så lyckas man ju inte direkt somna direkt.. När ögona föll vet jag inte riktigt mer än att de blev riktigt sent..


Så i dag så känns de inte alls bra.. ordentlig sovmorgon, men känner mig nästan dålig.. Inte bra alls.. Så de har inte blivit nånting alls gjort mer än matat hundarna.. 

Presentation


Jag är en kille på 29 långa år som har flyttat upp till Lycksele.
För övrigt så gör jag de jag känner för o inget mer eller mindre :)

Livet som bonde...

Dräng som tar livet som de kommer......

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Lämna spår i Gäsboken

Min egen Film topp

1. Avatar

2. The Fast And The Furious Tokyo Drift

3. Torque

4. Transformers 2

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Super Gratis


Ovido - Quiz & Flashcards