lapp84

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av Robert Selin - 10 augusti 2012 22:54

Äntligen fick man hem pojken över helgen, vart  mycke senaste tiden som hindrat det men äntligen blev de av :)

Och då han väl kom hit så blev de helt blankt på göra :) konstigt de kan bli..

Men de löser sig, morgondagen är redan speckad med ideér som vi kom fram till vid läggningsdax :)

Viktigaste punkten på dagordningen var att handla lördasgodis :D  

De var jag snabb att haka på..

Kvällen fortlöpte med lite övnings kastning med fiskespöet.. Inga missöden mer än att jag lyckades kasta över telefonledningen :D shit happens ;) Jag tog även några kast med flugspöet för att damma av rörelserna...


Nu är det läggdax även för mig som gäller så man orkar upp i morgon när han kommer o väcker mig, vilken tur han sa att han skulle försöka sova ut i morgon.. får se vad de blir för tid då...


Natti natti på er alla...

Presentation


Jag är en kille på 29 långa år som har flyttat upp till Lycksele.
För övrigt så gör jag de jag känner för o inget mer eller mindre :)

Livet som bonde...

Dräng som tar livet som de kommer......

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Lämna spår i Gäsboken

Min egen Film topp

1. Avatar

2. The Fast And The Furious Tokyo Drift

3. Torque

4. Transformers 2

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Super Gratis


Ovido - Quiz & Flashcards