lapp84

Alla inlägg den 28 maj 2011

Av Robert Selin - 28 maj 2011 16:07

Häromdagen när jag var på jobbet var de hastiga väderomslag.

Ena stunden så hösregnade de, och nästa så var de skinande solsken men hea tiden så blåste de kraftigt.. men senare på kvällen så blev de fina regnbågar lite här o var.


Strax utanför Ungdjurslagårn så fick jag syn på 2 regnbågar, syns tyvär lite dåligt på denna bild.. de är en lite svagare till vänster om den andra.

  

Och utanför Nylagårn blev de även en fin regnbåge..


Hoppas de snart blir finare sommarväder så fisket drar igång.. de har varit riktigt skitfiske än så länge.. men snart kanske man kan få tillgång till en båt så då får nätet åka fram så man får lite varjerande kost till vovvarna, de brukar vara omtyckt..Laxfile slank ner utan nå problem iallafall:)


jag hoppas dom närmaste månaderna går fort nu.. längtar till sällskapet kommer till stugan igen ;) Saknar dig Malin <3





  

Presentation


Jag är en kille på 29 långa år som har flyttat upp till Lycksele.
För övrigt så gör jag de jag känner för o inget mer eller mindre :)

Livet som bonde...

Dräng som tar livet som de kommer......

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Lämna spår i Gäsboken

Min egen Film topp

1. Avatar

2. The Fast And The Furious Tokyo Drift

3. Torque

4. Transformers 2

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Super Gratis


Ovido - Quiz & Flashcards