lapp84

Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Robert Selin - 25 augusti 2010 00:00

Efter ha lagt undan ett aktivt basrör för att slutsteget inte ville starta så tog jag åter fram de i dag efter ha lyckats bränt andra stegets styrströmsdel :(...

Basrörets slutsteg skruvades upp och kopplades in för att se var de felade.. problemet var att de startade direkt då jag kopplade in de igen :)...


Som ny mediadel används en Asus Eee mini PC..

Så nu fattas bara ett nytt 4 kanals steg så jag får fram bättre ljud direkt från datorn..


Just nu så kör jag datorn via FM sändare till Kenwood sterion i bilen och sen vidare ut..  Men igenom FM sändaren så får jag ett missljud mellan låtarna då jag har hög volym ( väldigt iriterande)...


Så har nån ett 4 kanalsteg liggande som kan säljas för billig slant så tas ideen gärna i mot :) D behöver inte vara stort, men minst 4x50 watt..


Nu tillbaka till livet :)

Jobbar som vanligt och den mesta lediga tiden går åt att vila på så de händer inte mycket här ute i Ubergs skogarna för tillfället.. men händer nått så uppdateras ni :)


Ha de gått så länge så ska jag lägga huvet på kudden och hoppas på att dagarna går fort till jag får träffa "Hjärtat"  igen :)



Presentation


Jag är en kille på 29 långa år som har flyttat upp till Lycksele.
För övrigt så gör jag de jag känner för o inget mer eller mindre :)

Livet som bonde...

Dräng som tar livet som de kommer......

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Lämna spår i Gäsboken

Min egen Film topp

1. Avatar

2. The Fast And The Furious Tokyo Drift

3. Torque

4. Transformers 2

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Super Gratis


Ovido - Quiz & Flashcards