lapp84

Alla inlägg den 19 juni 2010

Av Robert Selin - 19 juni 2010 23:15

Har äntligen tagit mig i kragen o redigerat bilderna från firma festen....

Om de är nån som har invändningar på bilderna så hojta till så försöker jag fixa de.. Tyvär så var de rätt många som inte var helt hundra focuserade.. kan inte förstå varför.... :)


 


 

Undra vilka moovs de här var :)

Jäklar vad groggi man börjar se :)

    


 


 


    

  

   Alla tar för sig av den helt underbara maten

  

  

  

   HAHA

   Den var bra den :)


  



     

Den gesten har jag sett förut :) på ett stycke gräsklippare :)



     


Fel sida av kameran tycker jag :P


     


Gesten värkar vara poppis :) eller ?


     

OOH, Hotting :)


  


  




     

Ja den verkar snart slut...


   Där var den igen :P


  

    Vad bitter du verkar :)

Presentation


Jag är en kille på 29 långa år som har flyttat upp till Lycksele.
För övrigt så gör jag de jag känner för o inget mer eller mindre :)

Livet som bonde...

Dräng som tar livet som de kommer......

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Lämna spår i Gäsboken

Min egen Film topp

1. Avatar

2. The Fast And The Furious Tokyo Drift

3. Torque

4. Transformers 2

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Super Gratis


Ovido - Quiz & Flashcards