lapp84

Direktlänk till inlägg 31 maj 2010

Trötter

Av Robert Selin - 31 maj 2010 17:47

Nu är jag klar med jobb för dagen :) men de börjar kännas att man snart har varit uppe 36 timmar...

Hoppas på att kunna sova riktigt i natt.. Ska åka o deklarera i morgon innan jag ska jobbet igen... Men i dag har jag även hunnit med ett snabb visit hos Anna o fikat på vägen hem från jobbet.. Tack så mycket:)


Nu är de bara lite pappers jobb kvar inför i morgon:( blääää

 
 
Ingen bild

Åsa

31 maj 2010 21:07

Ja man skall ju sova på natten eller hur :)
hoppas det går bättre inatt. Hoppas det går bra i morgon med alla papper kram Åsa

 
Ingen bild

Anna

31 maj 2010 21:08

du är så välkommen. nästa gång hoppas ja kunna göra kaffe oxå :)

 
The Master Lapp :)  Robban

The Master Lapp :) Robban

1 juni 2010 01:49

Åsa- Jo de är bättre att sova men de var alldeles för tyst så de gick inte... JO jag hoppas de löser sig i morgon också.. han sa att han skulle skicka lista på allt han ville att jag skulle lämna in men de har han inte gjort så jag får lov att plocka med mig de mesta :)

Anna - De blir bra de.. Jag lär komma fler ggr :)

http://lapp84.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Åsa

1 juni 2010 05:51

Men om du provar på att ha någon radio igång eller datorn med ljud på funkar det inte bättre då. Jag förstår att det känns konstigt när det är alldeles tyst. Är lite lika dan när Jocke är på älgjakten tex då bara jag är hemma och barnen sover. Du kan ju alltid prova i allafall och hoppas det går lite bätte.Men sedan kan det ju ta lite tid att vänja sig så ge det lite tid bara. Det är ju värt ett försök iallafall. kram Åsa

 
The Master Lapp :)  Robban

The Master Lapp :) Robban

1 juni 2010 20:52

Tack så mycket Åsa... Du är snäll du :) Jag ska testa med lite musik.. Hoppas på att de går bättre..

http://lapp84.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Åsa

1 juni 2010 20:54

Men snäll skall man ju vara med vänner. Glöm inte att meddela hur det gick. Papperen jag tog med till stan lämnade jag in så nu är allt som det skall :) kram

 
The Master Lapp :)  Robban

The Master Lapp :) Robban

2 juni 2010 01:41

Tack så mycket för leveransen :) musiken hjälpte inte.. beviserligen... kl är nu 01.39 :(

http://lapp84.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Åsa

3 juni 2010 08:41

Du får nog lov att prova det några nätter först innan du ser något resultat. Men annars kan du ju prova med avslappningsmusik Delfiner tycker jag är jättebra. Man varvar ner bra men då skall du inte springa runt och göra en massa saker eller sitta framför datorn :) utan du skall ligga i sängen för att sova. Prova kan man ju alltid göra kram

 
The Master Lapp :)  Robban

The Master Lapp :) Robban

3 juni 2010 21:37

Jag har konstaterat att jag inte kan lyssna på nått på kvällen för då hör jag inte klockan på morgonen :(

De kommer väll så småning om hoppas jag.. Tar ett tag o vänja sig bara tror jag...

http://lapp84.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Åsa

4 juni 2010 07:38

Men du har inget som som gör att skivan slutar när den är slut. På våran stereo sluta det när skivan är slut ifall man inte tryckt upprepa. Ja det är ju ett måste att höra klockan när den ringer förstås :)

Ja det kommer nog tillslut ge det lite tid bara kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Robert Selin - 12 augusti 2016 07:05

"Kod för att importera min blogg till Nouw:5848952177"

Av Robert Selin - 12 augusti 2016 07:00

"Kod för att importera min blogg till Nouw:5848952177"

Av Robert Selin - 10 oktober 2014 17:22

Ja de blir som långt mella gångerna man kommer in här på bloggen. Sommarn som gått har varit intressant med tropisk värme och kraftigt regn så röjningen har blivit väldigt drabbad i sommar. Nu nalkas vintern när första snön la sig på backen i n...

Av Robert Selin - 7 april 2014 22:17


Sista inlägget jag gjorde typ förra året var att jag hade fått en krokig vev i xlt:n.. de blev värre än så.. när motorn var riven helt o hållen så tog jag med mig veven till skoterverkstan för att dom skulle prässa lös primär variatorn. de gick inge ...

Av Robert Selin - 7 april 2014 22:00


Dagen i ära har vart luka slö som gårdagen:) Skönt med såna dagar också. de enda "vettiga" jag gjort är o Geocatchat o njutit av naturen en del. ...

Presentation


Jag är en kille på 29 långa år som har flyttat upp till Lycksele.
För övrigt så gör jag de jag känner för o inget mer eller mindre :)

Livet som bonde...

Dräng som tar livet som de kommer......

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Lämna spår i Gäsboken

Min egen Film topp

1. Avatar

2. The Fast And The Furious Tokyo Drift

3. Torque

4. Transformers 2

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Super Gratis


Ovido - Quiz & Flashcards